2013. július 14., vasárnap

Új arculattal jelentkezik az Irodalmi Jelen portálja!


Fedezze fel fő- és alrovatainkat!

A hónap költője – RÓNAI-BALÁZS ZOLTÁN: Határsáv – versek

Át akarok lépni egy határt.
Nem tudom, hol van, határ-e tényleg,
és nem voltam-e már odaát.

SEMMIT SEM SZÓLOK – Szőke Imre Mátyás novellái

Nagy Zopán: "TENGER"





Goethe 25

A Goethe Intézet budapesti megalapításával nem csak kultúrtörténetet írtak ’88-ban, de történelmet is: sikerült rést ütni az addig megingathatatlannak hitt Falon. A budapesti intézet Kelet-Európában az első volt, most fennállásának 25. évfordulóját ünnepli. Képes beszámoló a születésnapi „zsúrról”.


Tábor tollal és gitárral 3.

Videóriportunk záró részében Papp-Für Jánost kérdeztük a II. Hajdúböszörményi Írótáborról, valamint ízelítőt adunk a nyertes pályaművekből, a hajdúsági slam poetryből és a tábori himnuszból.


Leütés 31. – SZTAHANOVISTA – Mányoki Endre tárcanovellája

Halápi Gáspár összegörnyedt. – „Szóval tízen-huszan dolgoztak a kezem alá, és én csak a készet okádtam ki a placcra?” Föltápászkodott. „Sztahanovista! Én, ugye? Én vagyok a Pióker Geci, aki a hátatokon másztam fel idáig! Így van?”
Bárdos József paródiái – MOLDOVA GYÖRGY – B.Á.V. (Zaciológia)

Szétrobbantott világ, irodalom

Nagy Zopán Próza-Vers-Esszé-Montázs (Válogatott írások) című kötetének prózai „üres” oldallal kezdődő és szétrobbantott gondolatokkal kitapétázott lapjain Csepcsányi Éva kereste a rendet és a megértés lehetőségét.

Fölmutatok, nem oktatok – Távoli beszélgetés Fodor Ákossal

Ameddig a fiatal slam ellát 2.


Nincsenek megjegyzések: