2010. november 2., kedd

PUFF!

Valószínűleg az egész fan klubb ott volt a Pál Utcai Fiúk koncertjén, mert az első lassu és szerintem az este zeneileg legjobb dala után a közönség végig kórusban fújta a hosszu pályafutás alatt összegyűlt best off nótákat. A zenekar korrektül teljesített, de a zenei áthallások, valahonnan ismerősségek, hasonlóságok végig kísértették úgy a produkciót, mint pályafutásukat. A szövegek jók, a zene ismerős, kell ennél több? - kérdezhetitek. Hát igen, én az eredetiséget szoktam hiányolni…
Nyáron az EFOT-on a tömeg ellenére is hangulattalan előadásukat szerencsére leváltottuk egy kevesebb érfeklődőt vonzó, de sokkal eredetibb előadóra (Kiss Erzsi). Aztán alig egy hónap múlva akusztikus műsorukkal kellemes meglepetésben részesítettek mind zeneileg, mind hangulatilag...
Most, mint említettem, a hamgulat megvolt, de nekem a sör és whiskey ellenére is a PUF sajnos most csak puff maradt.


Pál Utcai Fiúk from simarafoto on Vimeo.

Nincsenek megjegyzések: