2010. november 7., vasárnap

Hát én ezt nem értem…

Van egy városi Művelődési Központ, ami nemzetközi zenei fesztivált szervez. Van egy Városi Televízió, ami 6 hónapos friss hírekkel bombázza a nézőit. A fesztivál a TV által működtetett moziban zajlik. A média 15-20 perces riportokat, beszámolókat készít az eseményről.
Én ezt nem értem…
Ha nekem lenne TV csatornám és mozim ahova a testvérem fesztivált szervez nemzetközi sztárokkal, akkor nem sajnálnám az időt és energiát, és rögzíteném az egészet, hiszen a fenekem alá raktak megismételhetetlen produkciókat, amiket sugározhatnék a lejárt szavatosságú műsorok helyett. (Dokumentumnak sem lenne utolsó, de üzletet is lehetne csinálni belőle…) Persze tudom, ehhez a művészek engedélye is kell, de eleve így kellene a szerződéseket kötni. (Másnak, például az A38-nak miért sikerül?)

Szóval én ezt nem értem…
...és szomorú vagyok a kihagyott lehetőségek miatt…

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne feledd! Ez Városi TV. De melyik városé?

Gandalf írta...

Nevezetesen a Pécs TV (vagy hogy hívják?), de ez a mentalítás és hozzáállás meglátásom szerint országosan egyforma. Szeretnék pozitív ellenpéldákat hallani, örülnék, ha meg tudnátok cáfolni!