2010. szeptember 13., hétfő

Volt egyszer egy Világ....

Az Esőember óta nem nagyon láttam, olvastam az autizmusról valamit is.... de ezzel a filmmel is úgy voltam, hogy tetszett nagyon, főleg a Dustin Hofmann miatt.. de nem érintett meg és nem gondolkodtam el magán a tényen: az autizmuson.
Egészen addig míg nem találkoztam hosszú évek kihagyása után egy barátommal. Ő mesélte , hogy van egy fia aki autista...
Börcsök Enikő a Nemsenkilényben nagyon le tudta hozni ezt a bezárt, különös világot, amit szerintem mi, akik azt gondoljuk magunkról, hogy normális emberek vagyunk, sosem fogunk megérteni....
Pedig a képlet egyszerű.
Nemsenkilény írta: Volt egyszer egy Világ. A világban egy bolygó. A bolygóban egy földrész.A földrészben egy ország. Az országban egy város.A  városban egy lakás. A lakásban egy szoba .A szobában egy ember. Az Emberben egy Világ.
KÉSZ.
(Xenia)

Nincsenek megjegyzések: