2010. szeptember 27., hétfő

Mara meséje Kiss Erzsiről, Varázskertről, esőről és vödrökről, kétlábúakról és a kis rózsaszínű szivacs kockáról

auuu…auuu…de jó este volt…hhhhh… de jó este volt!… nem volt végre meleg és az égből potyogott az a nedves izé és én nagyon jól éreztem magam auuu…hhhh… jöttek a kétlábúak és szolgáltak nekem…hhhh… megtanítottam nekik, ha odaviszem a kis rózsaszínű kockámat, akkor dobják messzire én meg rohanhatok…hhhh….és megint és megint…hhhh….csak az a baj, hogy nagyon gyengék, hamar kifáradnak, ezért mindig másik dobálóst kell keresni…hhhh…ezért szeretem, ha sokan vannak….hhhh…ők valamiért nem kedvelik ezt a nedves izét ami potyog, ezért kevesen jöttek, de azért jó volt…auuu…jó volt….mert ott volt a Kiss Erzsi (nem tudom, miért kiss, amikor olyan nagy?) és nekem is énekelt dalt…auuu…ő is mondta: auuu….és ez jó volt… auuuu… négyen voltak és olyan jók, hogy néha meg kellett állnom a rohangálásban, hogy hallgassam őket… hhhh… ez az Erzsi meg hol suttogott, hol búgott, ordított, hol üvöltött mint én…auuu… közben ugrált, táncolt és nem törődött sem az én rohangálásommal, sem a beeső nedves izével ami miatt szép színes vödröket raktak a földre, de engem zavartak, mert utban voltak… hhhh…
aztán egyszer, mikor nagyon figyeltem egy csendes résznél Erzsi a lelkembe látott, mert mondta, hogy dobják el a kockámat, mert ebbe a dalba kis csörgés hiányzik és nagyon jó lesz, ha a körmeim csattognak és surlódnak a kavicson… hhhh… együtt zenéltünk… hhhh…auuu… már zenélni is tudok….hhhh…és dobálta mindenki a kockát…hhhh….és azt hitték, majd elfáradok, de nem, kellettem a műsorhoz…hhhh… csak az a kétlábu nem kellett, aki dal közben akarta seprűvel lelökni a vizet a ponyváról, ami addig annyira sem érdekelte, mint az én végtermékem a fal melletti bokor alatt… auuu… akkor mérges voltam a többi kétlábuval együtt…auuu…de szerencsére hamar elvezették és folytathattam a futkározást az égből potyogó izében és Erzsi is énekelt még, mert a kétlábuak olyan zajt csaptak, mintha el akarnának valamit ijeszteni (talán a csöndet?), de én nem ilyedek meg hanem viszem nekik a kockát és rájukparancsolok, hogy dobják el, és futok…hhhh…futok…és viszem és futok…hhhh…nagyon jó este volt…auuu…és csak mikor levonultak a zenészek, akkor pihentem meg kedvenc helyemen amit addig elfoglaltak a kétlábuak…auuu…hhhh…auuu...
(lejegyezte: Gandalf)

(ezt a 3 fotót Xénia készítette, csak véletlenül került rájuk másik felirat)


Kiss Erzsi zene from simarafoto on Vimeo.

1 megjegyzés:

mirci írta...

kár, hogy nem voltam ott a diócskáimmal és a gesztenye golyóimmal.. mert nekem a föntről jövő vizes izé.. brrrrr....minyauuuu!