2010. szeptember 15., szerda

cipők



Hihetetlen dolgokat tudnak a nők időnként felhúzni....Főleg ha egy szakmai előadásra készülnek.
Ma láttam a mellettem üllő hölgy lábán egy ezüst színű csizmafélét kék cipzárasat, egy lila nagyon tűsarkost előttem, és mögöttem egy égszínkék hegyesorrú és virágmintás csukát. Csak ültem ott a Barbis színorgiában. Mint egy babaházban. Morfondírozgattam magamban, hisz nekem is volt valamikor rózsaszín cipőm... olyan mokkaszín féle ....hű, de szerettem! Bécsben vettem, akkor még az igazán nagy szám volt!
Nézegetem a lábamon a lapos sarkú átlagosan barna cipőmet. Kár, hogy széttapostam azt a rózsaszínt! Ide kívánkozott volna most. A lila tűsarok és az égszínkék virágmintás
közé. De talán az ezüst kék cipzárassal is összebarátkozott volna....:)))
(xénia)

4 megjegyzés:

öreg írta...

XÉNIA !!!!!! X É N I A !!!!!!!!!!!

KIRÁLY vagy, öcsécském !!!!!!!

S0phia írta...

akkor most az én piros sima, csak olyan szíjjal átkötős lapos cipőmmel a kétnapos oktatáson mi voltam????????????
Kérdezzük meg xéniát!!:))))

Gandalf írta...

Attól függ milyen ruha volt rajtad. Ha sárga színű piros övvel akkor ok.:)barbis.
xénia

xénia írta...

Ma láttam egy hegyesorrú magasított sarkú tornacipőtben egy nőt tipegni.Nagy élvezet volt......