2010. szeptember 29., szerda

még egy engedetlen


A picsába, már tényleg legyek engedetlen!!! Ha már erről a Hattyúházi kiállításról van szó!
Ami számomra se nem megbotránkoztató, se nem elgondolkodtató, se nem pop-kulturális és profán.. De még a dühöt és a haragot sem éreztem ami állítólag ott lakozott mindegyik műalkotásban. Hát körülbelül ezek voltak a fő szavak amelyek megjelentek a kiállítással kapcsolatban. Szinte minden  nyomtatott és elektronikusan íródott írásműben szerepeltek...gondoltam én sem hagyom  már ki.
Nekem nem tetszett és kész! Na, nem azért mert botrányos és családellenes lenne és mert az emancipált " ronda nőt" ábrázolná, hanem azért mert nekem egyszerűen nem mondott semmit.
Botrányosnak csak talán azt mondanám, hogy alig volt mű amit meg lehetett tekinteni ebben a szegényes környezetben...már a Hattyúházi feliratozás is a ház falán...igen ez  botrányosnak mondható.. kopott... semmitmondó.... simán el lehet bandukolni mellette. Megérdemelne egy hivalkodóbb megjelenést: Hé emberek itt vannak kiállítások!!!
Na mindegy, most vagy én vagyok a bunkó és nem értettem meg az alkotók által oly velősen megfogalmazott üzeneteket, vagy már annyira engedetlen vagyok , hogy nekem ez már semmi....
De vajon mi járhat a fejében Mayer Mihálynak?.... meg a sznobistáknak?......( hát ezt sem lehetett most kihagyni:))
engedetlen xénia


2 megjegyzés:

Öreg írta...

Brávóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó XÉNIA !!!!!!!!!!!!!!!!!

xénia írta...

Végre egy jó írás-kritika a Hely Szellemben a kiállításról. Ez az igazság: fingani nadrágon keresztül ekkorát tényleg nem lehet...:)