2010. szeptember 13., hétfő

Időgép - Egy Markovic-koncert valamikor, tán 2008. augusztus 28-án, Margitszigeti Szabadtéri, Fenyő után….

Alcím: bomba, bomba…
A koncert jó, volt, nem bombasztikus, de utána bombariadó a hídon, így 
egy 2-esnek álcázott 4-essel mentem haza:))
Felszálló olaszok kissé bele is kavarodtak, le, s fel szálltak.. mármint a villamosról..
a legjobban az első, bevezető egyveleg írja le, ami aztán történt....

A koncert…
először jött egy kis kusturica-betét, hogy ismerkedjünk, meg hangulat
meg ismert..., aztán belecsapott egy autentikus népdalba , ez még jó is 
lehetett volna, de akkor csinált egy latinos betétet, 
ami nekem csak azért volt jó, mert tangó volt, de a későbbi latin
betétek bizonyították, hogy ez nem az, amerre menniük kellene, bár a 
fiatalabb Markovicnak most ez jön be nagyon láthatóan.. de nem akkora 
sikerrel..
. és még ebben a blokkban a következők történtek: volt egy Surda-sorozat
 valamikor a szoc.ban, na ennek könnyfakasztó betétdalával 
kedveskedtek, hogy belelendüljön a közönség, (én sört ittam...) 
és akkor belecsapott (ne kérdezd, hogyan, miért és minek) egy szirtakiba... 
ami annyira, de annyira megnevettetett, hogy nagyon, és kicsúszott 
számon, na ne, ez nem lehet ennyire gagyi... és mindenki engem nézett ekkor, mert nekik baromira tetszett és nem
 értették, nekem miért nem, 
na akkor jóvátették, mert volt néhány nagyon jó dzsesszes 
feldolgozásuk, aztán visszamentek népzenébe, pl az elcsépelt ederlezit
 egész jól adták elő....
, jött Palya Bea, aki az első számnál olyan hangos volt, majdnem kiestem 
a gatyámból, de vagy a technikus kapcsolt, vagy Bea hallotta meg magát 
a kontrollban és visszavett..
 A megjelenése cigányos volt, az első nótákat cigányosra vette, de
 aztán finomodott a kép és a népdalokban már egész jó volt és volt 
Bobannal egy nagyon szép nótája, így sok mindent megbocsátottam neki
 egész addig, míg úgy nem gondolta, hogy akkor most ő megénekelteti a
közönséget is, ami sok embernek nagy élmény volt, nekem kevésbé, mert
 olyan helyen ültem, ahol a szomszédom hangját hallottam és nem az
összhangzást, ami attól még lehetett jó. 
Bea után újra belecsaptak a fiúk és jött egy borzalom: 
átmentek szamba-zenekarba és amit tud a legelesettebb szamba-iskola 
karnevál idején, azt sajnos, ők nem tudták, vagy ha tudták, se tudták 
ezen a szinten előadni...
(dél, dél, dehát az a sajátos latin szamba.....:) az a fránya....
mindenesetre népi feldolgozásban és ezek dzsesszesítésében nagyok, az 
nagyon bejött nekem is
az újrázásnál Boban jól lejött a szinpadról a közönségbe, biztonsági
 emberek frászt kaptak, hatásvadászat, de belefért...
Ma ennyi.
(S0phia)

Nincsenek megjegyzések: