2010. szeptember 22., szerda

Időgép - Big Daddy Wilson és Rakosnikov..Nyugati Szinház, 2008. december 21.

Én csak érzésekről tudok, amit keltett bennem, tudod, ami lassú volt, az az volt, ami szépen dicsérte az urat, az dicsérte és ami gyors blues, az meg nagyon ott volt, ritmikus, ősi...

 a lényeg, hogy a pasi folyamatosan fenntartott, nem engedett el és nem engedte, hogy kiélvezzem, csak a határán és akkor meg egyszer csak és akkor ott minden volt, zuhanás, meg vörös, meg éreztem a saját energiám, igaz, vigyáztam körbe is menjen és csupa libabőr meg borzongás és talán a lassú Raskolnikovon a legjobban, azt hittem hirtelen, lefagytam, mint windows... 
egyszerűen csodálatos volt 

és mindent adott.... 
és nem vett el semmit! 
Nagy csoda volt, rég éltem át ilyet koncerten, talán Chris Rea, de ez sokkal meghittebb, meg minden, ami kell!!!
(S0phia)

Nincsenek megjegyzések: