2010. szeptember 18., szombat

pécsi blues

Stoni ma vette eső elleni Kalapját és elindult a Tettyére. Vigasztalanul esett szinte egész nap.
A Kalap aztán mégiscsak szerencsét  hozott. Koncertjük alatt alább hagyott a zuhogás.
Ám volt szívás így is. Már ép kezdtem belendülni a régi és újabb nóták hallgatásába, amikor kifogyott a benzin az áramcsinálóból... (?)   és végleges szünet.
Nagycsaládosok találkozója volt ma ezen e téren, itt történt ez a gyalázatos dolog.
Mindenesetre úgy gondolom jobb lenne egy ilyen koncert zárt helyen, sörözgetés mellett. Egy blues kocsmában. Ami nincs ebben a városban.... Minden valamire való helyen van egy- vagy két blues kocsma,  csak itt nincs. Az Európa Kulturális Fővárosában.  Hmmm.... és hmmm....:(
(xénia)

6 megjegyzés:

Maria Kardos-Arjona írta...

Ilyen még egy harmadrendű utcazenésszel sem fordul elő!Mi az, hogy kifogyott a benzin!? Világi nagy szégyen, már nem is sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni!

xénia írta...

Én is csak néztem, hogy a Tettyén felújítás után nincs áramforrás... Vagy a Dédász vagy mi a csuda már a neve nem adott, vagy a rendezés volt szar... fogalmam sincs, de egy gyalázat... nem beszélve, hogy nagycsaládosok rendezvénye volt és ez baromira jellemző...

stoni írta...

Tudomásom szerint az épitkezés (romok)miatt nem volt hálózati áram és az agregátor kisebb teljesítményünek bizonyult,amit az illetékesek(E-on)biztosítottak. A szervezéssel nem volt probléma. Köszönjük a meghívást !!!!

figyelő írta...

Egyetértek Gandalffal. Mi az, hogy kifogy a benzin az áramcsinálóból?! Szégyen a városra nézve. Nem szólva a blues-kocsmák hiányáról. Figyelő

xénia írta...

Azért a gyereket sajnáltam . Egyrészt az idő miatt, másrészt a díjkiosztás is pont az áramszünet idejére esett. Én is örültem volna gyerekkoromban, ha hangosan , mikrofonba mondják a nevem amikor valamiben első vagyok.
Aztán valaki kerített egy hangszórót, aztán lett benzin is... de addigra már összepakoltak a zenészek....
ja, és legalább a füvet lenyírhatták volna erre az eseményre...:( de ez sem a rendezők hibája....

Gandalf írta...

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a postot Xénia írta, csak elfelejtette aláírni, de mint látom, már pótolta. Minden dícséret őt illeti én az egészról semmit sem tudok, mert nem voltam ott. :)