2010. október 2., szombat

Csík! (A zene világnapján)

úgy néztem, jobb, ha Csíkról én..
1 mert én láttam (forralt bor elfogyott, veres jó volt, de akkor még nem sok..)
2. én ott voltam...
no meg én szeretem is őket annyira, nem áztatom, de nem is kell...

kb három rész vagy négy..

első

nagyon jó és szép, a mélyében nyugvó autentikus csíki..
Igazi széki népdalokkal, ahogy kell, és ahogy kezdte Csík János, mikor nem került a nagyvárosi undergroundba, ami a Quimby neki...
kicsit zavart a kurucos tárogató, erre mondják, egyedi szoc. problem, én nem tettem volna bele..
amúgy teljesen hiteles volt, csodálatosan szép és még megható is, ha ismernék ilyen szót...

második

feleljünk meg a Quimbynek meg lovasinak meg a közönség azon részének, mely innen ismer minket..
csillag vagy fecske meg de szeretnék én is hej...
hát annyi, kivéve, hogy vágtatnék beléd a konyhakésen... vagy mi:)

no, de aztán!

jött újra Ferenczi Gyuri s lőn rend
de nagyon!!!!!!

huhuuuuuuuuuuu
no szóval itt kijött Csíkék minden íze s hozzá Rackáék s Ferenczi herflije én meg ordítottam..))
de szabályosan és nagyon berekedtem a végére...
de akkor s ott volt a legjobb!

mi is volt a negyedik?

ja, igen, Csíkék lementek népszerűbe, s közönség nyomásra kis Quimby, de , hogy érdekesebb legyen, volt Madárral az árgyélus kismadár is, no, ez nagyon jó volt!

amúgy a legrosszabb az volt, hogy elfogyott addigra a forralt bor, de nem baj, mert a veresbor ütősebb, így elviselhető volt minden és végre felpróbáltam azt a kalapot, amit kinéztem a bemelegítésnél, Rackáék alatt, a legjobb, mikor a város ismert legjobb hajléktalanja betámadta a Gyurit egy herflivel s még a biztonsági őrök se....

ja és nem menekültök, már tegnap elhatároztam, csinálok egy esszét a közhelyekről, ez ma már biztos, mert megfigyeléseim szerint aztán pláne áll, de amúgy a Ferenczi Gyuri is jól megzenésítette, valahol ráéreztünk egymásra...)))

no Gandalf, tedd a dolgod, én is teszem!!:))))))))
(S0phia)

(Köszönöm S0phia, ráéreztél, hogy nekem most nincs időm, talán holnap tudok puffogni az egészről. (Gandalf))

Nincsenek megjegyzések: