2016. április 28., csütörtök

Levél a Facebook-nak

"Tisztelt Facebook!
Nagy problémát okoztak, amikor a blogom profilját (Lumnicernővérek, vagyis Lumnicer Növérek) arra kényszerítették (én nem láttam más lehetőséget), hogy oldallá konvertáljam. A blogom nem vállalkozás, nem szervezet, egy magánszemély kulturális megnyilatkozása. (Ilyen kategóriát nem is találtam az oldalak lehetőségeiben...) Hosszú évek alatt építettem a profilt és most hiába mentettem le javasoltan a tartalmakat, elveszítettem minden megosztást, minden barátot, minden kedvelést, minden követést. Barátaim úgy látják, hogy kitiltottam őket! Minimum az kéne, hogy átirányítsák őket, de jó lenne visszakapni az elveszített tartalmakat, de legjobban a profilt, amit talán csak egy nem egészen pontosan megfogalmazott szabály kicsit félreértelmezése okán vettek el. (Ez alapján kis tulzással a fél Facebook-ot át kéne konvertálni...) Ahogy hallom és látom, már mások is belefutottak ebbe a problémába. Az üzleteknél és szervezeteknél jogosnak és ésszerűnek gondolom a váltást (talán csak egy kicsit jobban előkészítve), de én nem vállalkozást sem szervezetet üzemeltetek - ez a megosztott tartalmakból világosan látszik -, nem reklámozok semmit és senki, csak kulturális eseményekről tudósítok, esetleg hívom fel rájuk a figyelmet, vagy mondom el saját véleményemet. Ezeket a tartalmakat osztom meg a Facebook-on, szerezve új barátokat, ismerősöket. Nem ez a Facebook célja? A kapcsolattartás? Most mindenkit elveszítettem, egyenként kéne a több száz embernek ajánlani az "oldalt". Megvallom, mérges vagyok és tanácstalan, ezért fordultam első körben Önökhöz.
Válaszukat várva, tisztelettel,
(aláírás)

...és a válasz:

"Hi,

Köszönjük, hogy rászántad az időt, és megosztottad velünk visszajelzéseidet. Folyamatosan dolgozunk a Facebook továbbfejlesztésén, így fontos a számunkra, hogy megismerjük azoknak az embereknek a véleményét, akik használják. Sajnos nem áll módunkban egyenként válaszolni az e-mailekre, de figyelemmel kísérjük őket. Hálásak vagyunk, hogy rászántad az időt, és írtál nekünk.

Ha a fiókoddal kapcsolatban bármilyen problémát tapasztalsz, kérjük, keresd fel a Súgóközpontot (http://www.facebook.com/help)), ahol nem csupán a Facebookkal kapcsolatos tudnivalókat találsz, hanem számos kérdésedre készen várnak a válaszok.

Még egyszer köszönjük, hogy megosztod velünk a véleményedet. Üdvözlettel:
a Facebook csapata"

Nincsenek megjegyzések: