2011. április 27., szerda

Textil fakultáció 20’ c. kiállítás

Véletlenül tévedtem be a pécsi Ifjúsági Ház galériájába, de nem bántam meg. Volt itt minden ami a falra felfér.
Visszafogottan, elegánsan, különleges anyagtársításokkal, technikai változatossággal mutatták meg a művészek, hogy igen is van létjogosultsága a textilművészetnek.
Persze hiába keresgéltem akár egy plakáton, hogy vajon a művek mellé írt nevek mit ( és kiket?) takarnak, csak nem találtam a helyszínen semmilyen tájékoztatót:((
Azért utána jártam és megtudtam, hogy a Pécsi Kárpitosműhely és a Festőművészeti Egyesület kiállítása a 20 éves pécsi textilképzés keretén belül. A  PTE textilfakultáció művészeinek és hallgatóinak munkáiból láthattam ezt a nagyon színvonalas, kitűnő  tárlatot.
Aki lemaradt róla,  itt pár fotón megnézheti,   mi az ami az ő  nappalijának a falára is felférne.....:))
(xénia)

("A kiállításon megtekinthetők a PTE Művészeti Karán működő textil fakultáció (vezetője: R. Fürtös Ilona Munkácsy-díjas textilművész) hallgatóinak és végzett növendékeinek alkotásai, valamint a Pécsi Kárpitműhely és Textilművészeti Egyesület alkotóinak munkái.")


Textil fakultáció 20’ from simarafoto on Vimeo.
zene:
Anodyne Industries: The Gateway

Nincsenek megjegyzések: