2011. április 4., hétfő

Hümmögések-MR2

Nem tudom ki szerkesztette a vasárnap reggeli műsort. Észre vettétek, hogy egyre több a zenei sz@rság?
Szóval nem is tudom, hogy kik lehettek az előadók, mert csak később figyeltem fel a szövegre ami a 60-as évek retro érzését próbálta kifejezni -" vasárnap délután csak a Mézga Géza" meg " május elsejekor(!) a felvonuláskor"- ilyen és ehhez hasonló gagyibbnál  gagyibb szövegek, persze szimfonikusokkal és kórussal kiegészítve.
Nem mondom, a 66-os táncdalfesztiválon megállta volna a helyét, de talán ott sem nyerte volna el a legjobb kategóriát  Bakacsi Béla és Aradszky László mellett.
Én nem tartom humorosnak az előző rendszernek az  ilyen módon való kicikizését. Miért kell ennyire színvonaltalan dolgokat gyártani, aztán leadni egy olyan adón, amiről azt gondoltam, hogy ez egy hallgatható rádió.....??? .Persze rögtön ezután benyomták Ákos "fényes " dalát ami szintén a giccs határát súrolja.
Egyébként meg egyre több ilyen és ehhez hasonló, gyanúsan sz@r színvonaltalan magyar dalok zengik be az étert szeretett  rádiónkon keresztül.
Nincs más hátra hümmögtem, hát kell keresni egy másik adót.... ami nem magyar.
(Xénia)

2 megjegyzés:

Anna írta...

Ma tudtam meg a költészet napján, az MR-2 műsorából, hogy Ákos Dala költészet..... Vajon mit szólna ehhez József Attila?

Anna írta...

Azóta is... a vasárnap reggelek tele vannak szarsággal. Miért?
Egyre gagyibb.. már csak a reggeli mise hiányzik.