2010. december 17., péntek

TV híradó

Nem szeretem a TV híradókat. A műsorvezető elmondja a hírt és hogy mit fogunk látni. Utána látjuk amit már elmondott és a szöveget is még egyszer hallhatjuk. Vagy hülyének néznek minket, vagy így akarják belénk verni, hogy Gipsz Jakabot falopáson kapták. Persze értem én, a műsoridőt ki kell tölteni valamivel.
Szerencsére ez hamarosan változni fog, mindenki egy helyről fogja kapni a híreket, nem kell tovább a csatornák között szörfözni, hogy mindenről értesüljünk...
Be sem kell többet a TV-t kapcsolni!

6 megjegyzés:

eox írta...

A TV-t pedig be kell kapcsolni, különben nem tudom megnázni a DVD-ket.
De a csatornaváltóval óvatosan...

Gandalf írta...

:) tiéd a potos labda... :)

Gandalf írta...

bocs, pontos...

Tomi írta...

Szép akváriumnak is alkalmas.

Gandalf írta...

Mmmm... én szeretem a halat...

nusi írta...

én zenét hallgatok rajta, mármint dvd, cd....alkalmas még valami másra is?