2010. december 3., péntek

Ajánló - Déry Tibor: Az óriáscsecsemő - JESZ

„Nekem nincsenek problémáim. Én halhatatlan vagyok. Nekem az élet engedelmeskedik, mert én vagyok a kezdet…
A születése pillanatától járó, értő, beszélő, önmagát élet és halál urának tudó óriáscsecsemő, akit apja eladott, akit pár órásan már a cirkuszban mutogatnak, aki játékból öl, ugyanolyan ártatlan és naiv mint egy újszülött. Vagy mégsem? Hiszen ő tudja, hogy „nincs szebb, mint amikor az ember éhes, és nem lakik jól, mintha fázik és nincs takarója, mintha beteg, és nem gyógyul meg.”


Játsszák: Inhof László, Zakariás Máté, Czéh Dániel, Inhof Kornél, Kormos Balázs, Kiss László, Szabó Márk József, Ahmann Tímea, Tulik Tímea, Szomora Lívia, László Virág, Farkas B. Szabina, Szabó Rita, Vig Diána, Lévai Hajnalka, Kocsis Viktória,
Csernák Enikő, Frank Fruzsina

Asszisztens: Árvay Dorottya,
látvány: Kutyifa Ágnes,
film: Kuti Gergely,
zene: Rozs Tamás,
világítás:Mikuli János,
fotó: Farkas B. Szabina,
díszletkészítő: Tóth Géza,
jelmezkészítő: Várady Zsóka,
műszak:Regényi Gábor, Tolnay Donát

Rendezte: Tóth András Ernő


Az óriáscsecsemő from simarafoto on Vimeo.
Zene: David Byrne-High Life For Nine Instruments
Előadó: Balanescu Quartet

Nincsenek megjegyzések: