2010. december 29., szerda

KKK - Kodály Koncert Központ - Al Di Meola

TÁN EGY BALKÁNI: Nemtom, tán megártott a Laphroaig whisky, vagy az előcsarnokban osztogatott remek szekszárdi cabernet sauvignon, de minden fal rám akart borúni, ferdék vótak a jó ki szkáj ülőkék a hatvanas évekbűl és a pútra sem tudtam lerakni a poharam, mert olyan ferde vót, mint a Gazsi töke kefélés után…
GANDALF: Naaaa….!
TÁN EGY BALKÁNI: …ruhakefe, kaktusz, a poharam meg löttyedt, pottyadt lefele…
VJL(ab): Meg botladoztál is, de azért, mert a padló is dimbes-dombos…
TÁN EGY BALKÁNI: Akkó nem csak az érzékeim csaptak agyon?
XÉNIA: Hát nem egy szabályos épület…
GANDALF: Skandináv stílusba oltott art deco betonsátor…
SIMARAFOTO: Minden díszítés nélkül…nekem kicsit rideg…
VJL(ab): Talán majd ha belakják…
SIMARAFOTO: Mindenesetre a szervezők rugalmasságát dicséri, hogy két perccel a kezdés elött még kaptam Press Pass-t.
TÁN EGY BALKÁNI: Preszpasz…ha,ha, ez jó!…preszpasz és kész...
SIMARAFOTO: Így nevezik, csak ezzel lehetett fényképezni.
GANDALF: Szóval a körítés nem kápráztatott el benneteket!
TÁN EGY BALKÁNI: Engem összezavart, az hótzihher…
XÉNIA: Engem meg a mellékhelyiség…
TÁN EGY BÁLKÁNI: Mér? Nem tudtá…?
XÉNIA: Tudtam, de a szomszédot is láttam, hogy tud, mert átlátszanak a fülkék opálos üvegei.
TÁN EGY BALKÁNI: Na neeee. Ettő a szemem is opálosba borul…
GANDALF: Térjünk át inkább a koncertre!
VJL(ab): És a teremre.
XÉNIA: Nekem tetszik. Lenyűgöző, ahogy az ember belép.
SIMARAFOTO: Szép a rejtett világítás.
VJL(ab): És ellentétben az előcsarnok ridegségével itt a meleg fa szín uralkodik.
GANDALF: Egy hatalmas art deco finn szauna...
XÉNIA: Arra gondolsz, hogy a szellőzés…
VJL(ab): Tán Egy Balkáni néha épp hogy nem horkolt.
TÁN EGY BALKÁNI: Enyomott a meleg és a féhomály, de mikor kiment valaki, az ajtón gyütt be a friss áer és feléledtem…
GANDALF: Ha most ennyire megáll a légmozgás, mi lesz nyáron?..
SIMARAFOTO: Végig égett a rejtett világítás.
XÉNIA: Igen, szép. Én sokszor azt néztem.
GANDALF: Nem a koncertet?
VJL(ab): Az baj, ha közben elvonja a figyelmét!
SIMARAFOTO: Talán, ha a színpadi fények meghatározóbbak lennének és nem ez a ma nálunk divatos színorgia…
TÁN EGY BALKÁNI: Egyszer ződ, egyszer piros, aztán ez is az is…
XÉNIA: Nekem végig a szemembe világított, pedig a drága páholyban ültem.
SIMARAFOTO: Igen, Tán Egy Balkánit ez is fáraszthatta. Az ellenfény bármily szép is, de emelkedő nézőtérnél a színpadról kifelé világítani életveszélyes, mert sok pontból kisüti a néző szemét.
TÁN EGY BALKÁNI: Minek megy a hülye mindenhova és ül összevissza! Üllyön ott, ahol a fényeket megtervezték, akkó nem böki ki a szömit!
VJL(ab): Ahogy elnéztem ezt nem tervezték, hanem csak összedobták a beállás alatt…, de néha találkozott a zene hangulatával…
SIMARAFOTO: Hát igen, a számok között markánsabbak, árnyékosabbak szebbek voltak a fények, ilyenkor tudott a szemünk kicsit megpihenni…
GANDALF: Elég már a fényekből! És a zene?
XÉNIA: az akusztika nagyon jó!
VJL(ab): Jó kis latinos, ambientes, meditatív, elszállós jazz muzsika remek előadókkal.
GANDALF: Világhírű művészekkel gitárokon, gitár szintetizátorokon, harmonikán és a fiatal magyar dobossal…
SIMARAFOTO: Nekem bejött…
TÁN EGY BALKÁNI: Fasza vót!

A koncert képeit itt láthatjátok.

Nincsenek megjegyzések: