2011. július 5., kedd

Velőtrázó rózsaágyon - Velőrózsák (Fishing időgép)

Drukkoltam Kispál új zenekarának, ki tud-e lépni Lovasi árnyékából? A koncerten megnyugodtam: igen. Kispi hozza a szokásos „kispálos” riffeket, talán kicsit többet és talán kicsit jobban mint eddig, a basszus a régi dobos csapattaggal, Csülivel kemény alapokat teremt. Az énekesnek jó a hangja, bár emlékeket és nem mindig jókat idéz: kicsit modoros, ezért nekem nem tűnik szívből jövőn őszintének. (A belső mélységet hiányolom, talán kicsit elengedettebbnek kéne lennie… Mindenki a saját személyiségével hathat leginkább…) A közönség érezhetően vette a műsort, önfeledten mozgott ki-ki tudása szerint a feszes, könnyen magával ragadó zenére, ráadást követelve.
A meglepetés akkor ért, mikor a fotókhoz zenét kerestem a neten, mert a talált, érezhetően demo felvételek köszönőviszonyban sem voltak a koncert hangulatával. Sajnos olyat nem leltem, mit kedvem szerint használtam volna, ezért a minőségileg legjobbat, első videó klipjük hangsávját választottam kedvem ellenére. (Háttérinfó a zenekartól: leszedik a demókat!)
Végső következtetés. A koncerten remekül szóló, meggyőző zenekart legközelebb is megnézem, de a világhálón talált zenéik megismerése után ha most jelenne meg CD-jük, nem venném meg, először mp3-ban hallgatnám. Jó koncert banda lett, a CD-hez még érniük kell.


Velőrózsák from simarafoto on Vimeo.

Nincsenek megjegyzések: