2011. február 2., szerda

Az este Harmada

Valamikor a kezdeteknél ismertem meg őket. Progresszív zenét játszottak, kicsit a King Crimson féle utat követve. Elég izgalmas muzsika volt ahhoz, hogy lehetőségeket képzeljek a zenekarba. A képzelet sokszor csalóka, most is annak bizonyult. A több tagcserén átesett csapat nem azt a formáját mutatta, amire számítottam. A zene felhigult, számomra sokszor érdektelenné vált. Stílusában is bizonytalanságok vannak, mintha keresné az útját, saját hangját. Volt ami nagyon tetszett, de a dalok többségére csak azért mozogtam, hogy el tudjam kapni a banda "ritmusát", de ez ritkán sikerült. Sajnálom fiúk, az én tetszik-nem tetszik indexem csak 30/70%.
(A videó alatti dal viszont engem megfogott!)


Harmada from simarafoto on Vimeo.

1 megjegyzés:

Öreg írta...

Jó zene ez...
Nagyon remekeket küldesz, ombre...
Köszönöm...