2016. szeptember 5., hétfő

Kirabolták a Nővéreket!

A cím nagyon búlváros, de sajnos igaz. Fotósunknak a rajta lévő ruháján kívűl semmilye sem maradt. Ment minden: fényképezőgép, objektívek, laptop, iPad, stb.
Okulásul hallgassuk meg, hogyan történt.

'2016.09.01. kb 13:15 órakor megálltunk csomagjainkkal a prágai pályaudvar indulási szintjének közepén, szemben az információs táblával, a korlátnál. Egy szintén a korlátnál álló déli típusú jól öltözött (farmer, sötétkék vagy szürke ing) férfi angolul segítséget kért, vonatjegynek látszó papírt tartva a kezében. Odaléptem hozzá, hogy segítsek, de láttam, hogy ez nem vonatjegy, mondtam, hogy sajnos nem tudok. Mikor visszafordultam már nem volt meg a csomagom (börönd, fotóstáska). Keresni kezdtem, de sehol nem találtam. A jegypénztár biztonsági öre vezetett a helyi rendörörsre 12:30 órakor, ahol felvették az adatokat és rögzítették az eseményt."

Most itt állunk munkaeszközök nélkül, ezért akadozik blog…

A tanulság: jól nézzétek meg, kinek, mikor segítetek és csomagjaitokat soha ne eresszltek el!

Nincsenek megjegyzések: