2012. június 18., hétfő

POSZT-EAST

Nagy várakozás ( egy év ) előzte meg az East zenekar fellépését Pécsett a KK-ban . A koncert előtt körülnézve láttam: csoportképek készülnek „FORTE filmre, rajta te meg én”. Rég nem látott barátokat, ismerősöket hozott össze ez az est....
Az első és a harmadik rész kiváló volt! A középső 40 percet szerintem akár ki is hagyhatták volna- lehet ezzel megbotránkoztatom az East rajongóit – de nekem kicsit hosszú volt ez a rész és lehúzta a koncert remek indítását.
Mindenesetre a gitárszólamokat borzongással lehetett élvezni, nagy ovációk közepette. A közönség nagyon vette a lapot és a végén állva tapsolták ( ami nem igazán jellemző a magyar koncertekre, bár szerintem is ez a legnagyobb elismerés ) vissza a zenekar tagjait egy rájátszásra .
Összességében nagy élmény volt, kár lett volna kihagyni és a Kodály Központ akusztikája is csak emelte az előadás színvonalát .
Bár a Nagy Testvér mindent látó szeme és az utasítására a sorok közé berohanó hostess kisasszony kissé zavarta az élvezetet. Úgy látszik erre még mindig nem találtak megoldást a KK-ban, de a kínai nagy csokros művirágok hál Isten , eltűntek.....
( Xénia)



Nincsenek megjegyzések: