2011. január 13., csütörtök

Hümmögések - Önkormányzat

Hivatalos ügyet kellett intéznem, ezért az önkormányzat honlapján jó állampolgárhoz illően időt kértem és kaptam is egy számot és időpontot két hét múlva x órára. A megadott idő előtt fél órával zsebemben a sorszámmal akarok bemenni a hivatalba, de a biztonsági őr megállít, hogy hova? Mutatom neki a számot: ügyet intézni. Nem úgy van az! A kapott szám birtokában menjek az első irodába ahol ezzel igazolom, hogy megjelentem, majd kapok egy másik (sor)számot, azt visszahozom és majd ő megmondja, hova menjek. Nem tudtam, hogy sírjak, vagy röhögjek? Végigjártam a kanosszát és két hét és egy óra várakozás után a kezemben volt egy papír, ami igazolta, hogy majd valamikor megkapom az új jogosítványomat.

2 megjegyzés:

magyarország.hu írta...

Így jártam én is:( a megadott időponthoz képest még másfél órát vártam mire bejutottam az ügyintézőhöz.
Na, de azt mondják, hogy most a kormányablaknál kiváló jogi diplomás ügyintézők intézik az ügyeket...
Azt még nem tudom, hogy ide be lehet-e jelentkezni interneten.
Kíváncsi lennék, hogy működik a dolog...van valakinek tapasztalata erről??

Unknown írta...

Sehogy, semmi! Katasztrofa!