2011. január 16., vasárnap

1984

Ez a lemez 1984-ben jelent (jelenhetett) meg, a hasonló című film zenéjét tartalmazza. Már tegnap gondolkodtam rajta, de a végén Beatrice lett a kisérőzene, ezért most nézzétek meg a mű egy részletét a Magyar Televízió 1-es csatornájáról.

(Szeretném az Önök kérték-ben az egész filmet újra látni!)
Részlet a Jégkrémbalett c. filmből.

A.E. Bizottság - Preparababrakabaré (Playboykott)

rokihorrorpikcsörsópomáz!
benne voltam drágám a Playboyban
a lábam között egy kis szputnyikkal
vakítanak drágám a vámpírfogak

szeretnék egy használt papagájt
rokihorrorpikcsörsó!
mert velem már nem történik
semmi drágám
mert nekem már ez a szerepem
mert velem már nem történik
semmi drágám
mert nekem már nincs is szerepem
benne voltam drágám a Playboyban
a lábam között egy kis téboly van
a jóízlés drágám az nevetséges

a botrány a botrány az egészséges

mert velem már nem történik
semmi drágám
mert nekem már ez a szerepem
mert velem már nem történik
semmi drágám
mert nekem már nincs is szerepem
szeretem élvhajhász férfiak néznek

mert velem már úgysem történik semmi

mert nekem már ez a szerepem
nem történik semmi
semmi drágám semmi
semmi drágám semmi
mert velem már nem történik
semmi drágám
mert nekem már ez a szerepem

1 megjegyzés:

puty-puty írta...

na, ja , persze... majd kapsz egy jó kis családban való reménységet fényességgel Ákos jóvoltából...:))))
MR2-re már úgy is benyomták... hallgasd csak azt... szép hangulatos zeneművek... nem ám ez a fertő... húuuhhhhh