2011. január 9., vasárnap

Hümmögések - EON

Mióta létezik, online intézem a gázóraállás bejelentését: egyszerű, gyors, kényelmes és nem utolsó sorban nyoma marad és követni tudom. A szolgáltató újabban e-mailt küld, hogy mikor várja az esedékes bejelentést, jelen esetben a decemberit dec. 23. és dec. 27. között. Ok, karácsonykor úgy is otthon vagyok, gondolom én. Dec. 24-én délelőtt a weboldal azzal fogad, hogy karbantartás miatt dec. 29-ig zárva. Kicsit mérges leszek, mert ha nincs időpont adva, akkor huszadika körűl megteszem a bejelentést, de eszembe jut a telefonos lehetőség. A számla előkeresése után az automata azzal fogad, hogy elnézést, karbantartás miatt dec. 29-ig zárva. Most mit csináljak? Első dühömben klaviatúrát ragadtam és ezt a levelet írtam az Eon-nak:

„Hogy a fenébe jelentsem be a gázóra mérőállását, ha sem interneten, sem telefonon - és gondolom az ünnepek között - sem személyesen nem lehet önöket elérni? A kiküldött levélben 23-27-ig adtak rá lehetőséget, de nem említették, hogy 29-ig karbantartanak!
Ilyenkor mit tegyen a vétlen ügyfél? Ha önökhöz nem fordulhat csak a felügyelet marad? Vagy a jogvédők? Nem szeretném hivatalos útra terelni ezt a bakit, remélem, lesz rá más megoldás!
Üdvözlettel a szeretet ünnepén mérgelődve:…”

A válasz a várakozásom szerint hamar, jan. 4-én megérkezett, udvarias és ügyfélbarát, csak éppen a kérdésemre nem válaszol, íme:

„Köszönettel vettük levelét, mellyel megkereste Társaságunkat.
Az E.ON Energiaszolgáltató Kft., és a képviseletében eljáró E.ON Ügyfélszolgálati Kft., mindent megtesz annak érdekében, hogy minél ügyfélközpontúbb legyen szolgáltatásunk és kommunikációnk. A kritikai megjegyzéseit tartalmazó levelében jelzetteket megvizsgáltuk, ezúton is szíves megértését és elnézést kérjük, ha nem sikerült elérnie internetes ügyfélszolgálatunkat. Kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunka akár telefonon, akár e-mailben vagy személyessen. A rendszer már helyre állt és tudja fogadni az óraállásokat.
Tájékoztatjuk, hogy fogyasztóink visszajelzései alapján rendszeresen felülvizsgáljuk, javítjuk folyamatainkat, eljárásainkat.
Jelenleg vizsgáljuk annak lehetőségét is, hogy a WEB alapú önkiszolgáló rendszerünkbe való belépés problémamentesebben történjen, a rendszerhiba megoldásáig szíves türelmét kérjük.
A kellemetlen tapasztalatokért ismételten elnézését kérjük. Együttműködését köszönjük. Az E.ON Energiaszolgáltató Kft nevében az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. jár el.”

Most kicsit rettegve várom a decemberi számlát és csak abban reménykedem, hogy nem lesz annyi, mint két éve: 130 000 Ft.

(Remélem, mindenki észrevette a válaszlevélben a helyesírási hibákat...)

Nincsenek megjegyzések: