2012. november 10., szombat

Én megmondtam! - Kistehén (2012.11.)

- Kistehén? Ilyen névvel nem lehet jó egy zenekar. - Jelentette ki Xénia mikor említettem neki a közelgő koncertet. Nem lett nagyobb bizalma akkor sem, mikor elmeséltem, hogy a Sziget hajdani Kistehén reklámjának készítőiből alakult anno, innen a név is.
- Már átalakultak, más zenét játszanak, a hangzásuk még az utolsó lemezhez képest is változott - győzködtem, ennek ellenére erősen szkeptikusan jött a koncertre...
... és az első dal felénél a ritmusra ingatva a fejét mosolyogva fordult felém:
- Ez jó!
- Én megmondtam! - ordítottam a fülébe büszkén és pár percig tévedhetetlennek éreztem magam...
Kollár-Klemencz Laci szokásosan kitett magáért, egyre szuggesztívebb előadóvá érik. Interpretálásában a dalok mögöttes tartalmat, új jelentést kapnak. Ez főleg élőben van így, bizonyítva, hogy a Kistehén folyamatosan fejlődő koncertzenekar. Már csak három gitár és dob van a színpadon és pár, szinte rejtetten működő szintetizátor. A hangzás erősen rock-os, alteres, tempó és ritmus váltásokkal, zúzós szólókkal, csendekkel és robbanásokkal. Robban a közönség is, ahogy kell és mi is roppantul jól érezzük magunkat.
Most már Xénia szótárába is felkerült a Kistehén Tánczenekar.


Kistehén (2012.11.) from simarafoto on Vimeo.

Nincsenek megjegyzések: