2012. szeptember 22., szombat

Pécs City Karnevál 2012

Karneválidő Pécsett

Tudjátok milyen egy igazi városi karnevál?  Milyen amikor őrült ritmusokra járva egész új fényben látod az utcákat, tereket? A világ nem kevés városát  már megszédített ez, és2012 őszén a végre hazánkat, egész pontosan mediterrán városunkat, Pécset is eléri a karneváli bulizás szele!

Ez a hihetetlen hangulatú egész napos buli valami egészen új kalandot ígér Pécsnek. A karnevál beveszi Pécs belvárosát és mintegy 16 helyszínen Sound System DJ-k pörgetik a lemezeket, itt a helyi vendéglátósok gondoskodnak az ital nyújtotta felüdülésről.

Aztán a Pécsi City Karneválon lesz egy gigászi színes-zenés-táncos felvonulás, hogy láthassa ország-világ a mókázást és a vidámság ráragadjon minden bámészkodóra. Mindezt 20:30-kor a Punnany Massif Széchenyi téri koncertje szépen meg is koronázza!

Karnevál lesz Pécsen 2012. szeptember 22-én! Az első alkalommal megrendezésre kerülő Pécsi Pezsgő Borfesztivál egyik fő és legpezsgősebb momentuma a Pécs City Karnevál lesz!









Pécs City Karnevál 2012 programok

Felvonulás és afterparty
Állomások (12.00-22.00)
HelyszínekSound Systemek
01. Nagyszínpad - Első Pécsi Pezsgő Borfesztivál Crate Soul Brothers
02. Sufni - HelyszínváltozásCoffein Sound
03. Home Café Global-Tech Hippi-Busz Sound
04. Kultúrkert PMS – Pécs Music Society Színpad
05. Uránia Café  Riddim Colony Sound System
06. Csinos + ASZPIK VI.- Alkotói Szombati Piac Back to the Roots Sound
07. Rengeteg Funky Beatz Crew
08. Time Out Utcabár Punna Sound
09. Kanta Bár Periszkóp Rádió & Handsome Midget Soundsystem
10. a Szoba SuppaSoul Sound System
11. Trafik Trafik Olympic Sound System
12. Strausz Titiá Tititá Allstars Sound
13. ArtÉr Kávézó és Társalgó Space Inhalerz Sound System
14. Nappali Ghetto Bazaar + FPT Sound System
15. Blöff Blöff Örökzöldek Sound System
16. Rézangyal - Red Bull Sound Station DJ Portugal & Friends
Afterpartyk (22.00-tól)
HelyszínekProgram
01. SufniToo funky Party
02. Pécsi Est CaféREWIND - Palotai | Cadik | Mc Zeek
03. TititáFPT presents - Fonetik | Popbitch | MC Blend


Nagyszínpad
10:00 órától gyülekezés & regisztráció
12:00 Ünnepélyes megnyitó, a karneváli felvonulás kezdete
15:00-17:00 A felvonuló csapatok beérkezése
17:00-18:00 Eredményhírdetés
18:00-19:00 technikai szünet (szentmise a Dzsámiban)
19:00 Tom Stormy Trio koncert
20:30 Punnany Massif koncert



PÉCS CITY KARNEVÁL
2012.09.22.

EGÉSZ NAPOS BULI PÉCS UTCÁIN: 16 ÁLLOMÁS / 16 KEDVENC KOCSMÁD / 16 SOUND SYSTEM!

+ 20:30 PUNNANY MASSIF koncert @ Széchenyi tér
+ utána After Party-k 3 helyszínen!

VONULJ VELÜNK!
TALÁLD KI A CSAPATOD ÉS NEVEZZ BE TE IS!
NE HEZITÁLJ, REGISZTRÁLJ!

WWW.PECSCITYKARNEVAL.HU

Facebook: /www.facebook.com/pecscitykarneval

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

PÉCS CITY KARNEVÁL
22.09.2012.

PARTY ALL DAY ON THE STREETS OF PÉCS: 16 STATIONS / 16 OF THE BEST BARS-PUBS / 16 SOUND SYSTEMS!

+ 8:30 pm PUNNANY MASSIF concert @ Széchenyi square
+ Official Afterparties in 3 venues!

REGISTER NOW!
SIGN UP YOUR OWN CARNIVAL TEAM!
JOIN THE PARADE!

WWW.PECSCITYKARNEVAL.HU

Facebook: /www.facebook.com/pecscitykarneval

Nincsenek megjegyzések: