2023. október 19., csütörtök

"Az én életem, az én könyvem" – bemutatkozik Bérczes Laci könyve

 


"Kedves Barátaim,

én már akkor is izgulok, amikor én beszélgethetek Háy Jánossal a nyilvánosság előtt, márpedig ez már sokszor megtörtént, legutóbb idén nyáron a Katlanban.
De most ő fog velem beszélgetni. Mit is mondjak? (Szerencsére nap mint nap próbálom egy Háy János nevű szerző "Mamikám" című darabját, szóval nem érek rá a beszélgetés miatt izgulni. Majd akkor, október utolsó napján, amikor kiülünk együtt elétek, János meg én...)

Ölelés mindenkinek,
Bérczes Laci "
Más-más hagyományokkal, nézetekkel, más-más döntésekkel egymás mellett élő, gyakran egymással szembekerülő kortársakat köt össze a szerző, aki könyvében az életéről, pályájáról mesél. Ő az egri diák, a szolnoki tanár, a színikritikus, a régi Magyar Napló, a Hajónapló, a Színház szerkesztője, színházszervező, a Bárka, majd az Ördögkatlan mindenese, emlékezetes előadások rendezője.

A bemutató időpontja: 2023. október 31. kedd, 18 óra
A könyvbemutató helyszíne: Jurányi Ház, Színházterem
Bővebben a Kötőszavakról ITT
A Facebook-esemény ITT

Nincsenek megjegyzések: