2013. november 2., szombat

Éljen a szaxofon! - Tudósok koncert + Ricsárdgír

"Kedves barátunk!

November 6-án lesz egy marha jó koncertünk a Hajón. Gyere, ha tudsz! (Facebook esemény itt: https://www.facebook.com/events/520631214695985

A lényeg: a szaxofonfeltaláló Adolphe Sax előtt tiszteleg 199. szülinapján a magyar underground két kitűnő zenekara: legőrültebb klasszikusai, a Tudósok, és legtehetségesebb fiataljai, a szentendrei Ricsárdgír. Mindkét zenekar különös műsort ad elő, a fiatalok vj-kkel, miulti-médiával és új számokkal, míg a Tudósok felújított régi számokkal készülnek, akik egy össz-szaxofonális örömzenéléssel fejezik majd be koncertjüket, ahol bárki részt vehet, aki előre regisztrál a tudosok@gmail.com címen. A est különleges vendége a bécsi Walter Hollinetz szaxofon-virtuóz, ahová a belépés szaxofonnal ingyenes! 


Add tovább a hírt!

Szeretettel üdvözölnek a Tudósok"

"Éljen a szaxofon! Az est vendége Bécs legmágikusabb szaxofonbűvölője, a Tudósok egykori tagja, Walter Hollinetz!
Jelentkezz a szaxofonkórusba, amely megvalósítja az emberiség legnemesebb célját: összeállva a sok szaxofontulok akkora szaxofonorkánt hoz létre, amely csurig tölti minden résztvevőjét instant orgazmussal és örök életerővel látva el őt!
Az est Adolphe Sax előtt tiszteleg 199. születésnapján! A koncertet felveszi a tévé! Éljen a szax!
Szaxofonnal belépés ingyenes! Aki így jön, jelezze előre itt (tudosok@gmail.com)."



Rend: Tövisházi Ambrus Fény: Szőke Barna Hely: Szeged Tudósok élőben! A38 tetőterasz! Szeptember 7-én! http://on.fb.me/15bvVN5
Ha te engem foj, foj, fojtogatsz,
A butaságoddal zaklatsz,
Ha politikázol, problémázol,
Ha nincspénzezel, fáradtozol,
Akkor én foj, fojt, fojtalak,
Bizony én megfojtalak.

Ha engem foj, foj, fojtogatsz,
Rossz a világgal panaszkodsz,
Ha azt mondod nem szeretnek,
Ha azt mondod nem értenek,
Akkor én foj, fojt, fojtalak,
Bizony én megfojtalak.

Ha engem foj, foj, fojtogatsz,
Csak sírsz, sírsz és nyafogsz,
Ősátok miatt haragszol,
Lélekgödrödbe lehúzol,
Akkor én foj, fojt, fojtalak,
Bizony én megfojtalak.
Akkor én foj, fojt, fojtalak,
Bizony én megfojtalak.

Nincsenek megjegyzések: