2013. szeptember 1., vasárnap

Egy kérés megosztása: A fejedelem

"Drága Barátaim!

Egyre több kérés érkezik hozzám, hogy a szigetvári várban szeptember 6-7-én ismét bemutatásra kerülő Zrínyi 1566 musicalt, hátrányos és halmozottan hátrányos gyerekek megnézhessék, ingyen és bérmentve. Szülők, gondozók, tanárok fordulnak hozzám ezzel a kéréssel. Ahhoz, hogy az előadás ne legyen vesztességes, 70 %-os fizető nézettséget kell elérjünk. Én megtettem, ami erőmből telik, de tovább nem megy...
Arra kérlek Benneteket, hogy ezt az E-mailt tovább adva, érjük el, hogy minél gyorsabban meglegyen a 70 %-os nézettség, s akkor még időben leszervezhetem, hogy jöhessenek azok, akiknek vágyuk, hogy lássák ezt az előadást, de anyagi lehetőségeik nem engedik meg.
/ próbáltam a hivatalos szervekhez fordulni, de még csak választ sem kaptam. Azért nem írom ide az "úr" nevét, mert nem szeretném, ha az illető ettől maradna fenn, mert tevékenységével amúgy nem tudná elérni /
Köszönöm minden ismerős és ismeretlen Barátomnak a segítséget.
Üdvözlettel
Moravetz Levente

Nincsenek megjegyzések: