2023. április 25., kedd

CSET FESZT - Több mint színház!

 

A CSET FESZT színes, változatos programokkal várja a közönséget.

Hogy minél több programra el tudjatok látogatni, és igazi fesztiválhangulat, eszmecsere alakuljon ki, a héten kedvezményes kuponnal három kiválasztott előadásra 40% -os kedvezménnyel válthatsz jegyet:
CSETFESZT40 kuponkóddal 40% kedvezményt biztosítunk.

Látogassatok el ingyenes, de regisztrációhoz kötött workshopjainkra is!


Czukor Balázs: BÉRANYÁK

2023. május 2. 19.00, Jurányi Ház

A béranyaság különböző aspektusait mutatja be jelenetfüzéreken keresztül CZUKOR BALÁZS Béranyák című előadása. A számos etikai kérdést megfogalmazó és egyéni tragédiákat, reményt és reménytelenséget felvázoló szkeccselőadást HEGYI BARBARA, PETRIK ANDREA, WASKOVICS ANDREA, TAR RENÁTA, TELEKES PÉTER és MEDVECZKY BALÁZS szereplésével láthatja a Jurányi közönsége egy alkalommal a CSET FESZT programjában.

A május 2-ai előadást követően beszélgetésre várjuk az érdeklődőket GYURKÓ SZILVIAgyermekjogi tanácsadóval (Hintalovon Alapítvány), GREGOR ANIKÓ szociológussal, CZUKOR BALÁZS rendezővel.

 Kedvezményes jegyvásárlás ITT ...

Yasmine Yahiatène (BE/FR): LA FRACTURE

2023. május 6. 17.00 és 20.00, Jurányi Ház
 
„Három közös vonást fedeztem fel az algériai háború és az alkoholizmus között: a hallgatás, a tabu és a szégyen. [...] Miért nem tudok semmit? Miért nem értek semmit? Miért nem mondtál nekem semmit?” YASMINE YAHIATÉNE

Francia nyelven, magyar és angol felirattal.
A 20 órakor kezdődő előadást követően beszélgetést tartunk.

Kedvezményes jegyvásárlás ITT...

Alice Monica Marinescu (RO): MATERN

2023. május 13. 17.00 és 20.00, Jurányi Ház

„Mióta anya lettem, tisztában vagyok a hatalmammal. 
Mióta anya lettem, elégedett vagyok, ha sikerül egyedül ülhetek a vécén csukott ajtó mögött. 
Mióta anya lettem, többet dolgozom, de kevesebbnek tűnik. 
Mióta anya lettem, sokkal dühösebb vagyok.” ALICE MONICA MARINESCU

Román nyelven magyar és angol felirattal.
A 20 órakor kezdődő előadás után beszélgetést szervezünk az alkotókkal.
 
Kedvezményes jegyvásárlás ITT...
 
 
 A TELJES CSET FESZT PROGRAM: JEGYVÁSÁRLÁS
 
  Szeretettel várunk!

Nincsenek megjegyzések: