2021. április 28., szerda

A kulturális világ és a piaci gondolkodás - Konferencia a vállalati és művészeti világ találkozásáról

Hazai és nemzetközi vezető menedzserek és alkotók válaszolnak

Az első Art is Business Konferencia


2020 rámutatott arra, hogy a művészeti világ mennyire sérülékeny. Kiderült, hogy többek között a stratégiai szemlélet és a piaci gondolkodás hiánya mennyire sebezhetővé teszi a kulturális szereplők életét. Erre a sebezhetőségre keresi az ellenszert az Art is Business Konferencia, amely nagyságrendileg az első nemzetközi esemény Magyarországon arról, hogyan működnek a forprofit és művészeti világ kapcsolatai. 2021. május 14-én és 15-én online formában vehetnek részt az érdeklődők a nyolc panelbeszélgetés köré épülő eseményen. Ezeken a paneleken a nemzetközi art-and-business világ neves menedzserei, valamint a hazai forprofit és kulturális élet meghatározó szereplői beszélnek arról, hogyan érdemes a kulturális életet piaci szemmel szemlélni, mit jelent ma a szponzoráció vagy épp a mecenatúra.

Az eseményen – többek között – részt vesz Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary ügyvezető igazgatója, Török József, kockázatitőke-befektető, Harsányi Bence, a Momentán Társulat alapító tagja, Márton Katalin, a Praktiker Magyarország HR- és CSR-vezetője, Egri Gábor, a Müpa értékesítési és marketingigazgatója, Béres Attila, a Miskolci Nemzeti Színház igazgatója, Liptay Gabriella, a KPMG Magyarország marketing- és kommunikációsvezetője, Erdődy Orsolya, a Budapesti Fesztiválzenekar menedzserigazgatója, Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért felelős igazgatója, Daria Dodonova, a Magyar Telekom gazdasági-vezérigazgató helyettese és Orlai Tibor, az Orlai Produkciós Iroda vezetője. 

„A konferenciát az Art is Business magazin működése során felgyülemlett tapasztalok átadása okán szervezzük meg. Fontosnak tartjuk a hazai gondolkodás formálását, ezért minél többeknek kívánjuk megteremteni a lehetőséget arra, hogy hasznos, új és előremutató tudást szerezhessenek a kulturális támogatás, szponzoráció, mecenatúra és befektetés területén. Azok a szakemberek, akik a konferencián felszólalnak, mind-mind gazdag tapasztalattal és stratégiai szemlélettel bírnak a maguk területén. Hiszünk abban, hogy érdemes rájuk figyelni, tanulni tőlük” – Balogh Máté András, az Art is Business Egyesület vezetője.

A konferencia több témakörből áll, amelyeket egy-egy nemzetközi és hazai szakember vezet fel. Ezen témák kifejtésében, kerekasztal-beszélgetések formájában vesznek részt fele-fele arányban vállalati és kulturális menedzserek, valamint művészek. 

Témák:

A kulturális szponzoráció napjainkban; Hogyan gondolkodnak a vállalatok?; A fundraising lehetőségei; A HR találkozása a kultúrával – Employer branding, felelős vállalati gondolkodás és a művészeti projektek; Az előadó-művészet és a mecénás gondolkodás; A színház és a kulturális szponzoráció; A képzőművészet és a pénz – Miért hasznos a vállalat számára a vizualitással való együttműködés?; A jövő kihívásai – A kultúra miért segíti a vállalatok hosszú távú brandfejlődését?



Előadók:

Arnold István, a Summa Artium igazgatója, 

Batta Barnabás, MITTE stratégiai igazgatója, 

Bérczi Linda, a Budapest Art Mentor program és a Budapest Art Week vezetője, 

Béres Attila, a Miskolci Nemzeti Színház igazgatója, 

Debreczeni Mónika, a Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet birtokigazgatója, 

Daria Dodonova, a Magyar Telekom gazdasági-vezérigazgató helyettese,  

Egri Gábor, a Müpa értékesítési és marketing igazgatója, 

Erdődy Orsolya,  a Budapesti Fesztiválzenekar menedzserigazgatója, 

Eöyüs Endre, a Mastercard Magyarországért felelős igazgatója, 

Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary ügyvezető igazgatója, 

Gáspár Anna, a Manna Produkció vezetője, 

Harsányi Bence, a Momentán Társulat alapító tagja, 

Kepecs Gábor, az Aegon Magyarország felügyelőbizottsági tagja és az Aegon Díj alapítója, 

Ledényi Attila, az Art Market Budapest igazgatója, 

Légrádi Gergely, az Oppenheim Ügyvédi Iroda partnere és az Eszínház alapítója, 

Lerch Zoltán,  a Schneider Electric HR-igazgatója, 

Liptay Gabriella, a KPMG Magyarország marketing- és kommunikációs vezetője, 

Márton Katalin, a Praktiker Magyarország, HR- és CSR-vezetője, 

Mondik Gábor, a Kreatív Európa, Kultúra alprogram vezetője, 

Orlai Tibor, az Orlai Produkciós Iroda vezetője, 

Palya Bea, tréner, énekes, dalszövegíró,

Perjési Péter, az Intelligent Power Solutions Kft ügyvezetője, 

Rozgonyi-Kulcsár Viktória,  a Jurányi Inkubátorház vezetője, 

Salgó András, a BMW Group Magyarország kommunikációs vezetője, 

Szinai Ádám, a CIB Bank PR-és kommunikációs vezetője, 

Török József, kockázatitőke-befektető

Nemzetközi előadók között találjuk Szántó Andrást (USA), Andrew Hetheringtont (Írország), Helen Coopert (Nagy-Britannia), Heidi Lehmuskumput (Finnország) valamint Emma Stenströmöt (Svédország).

A konferencia vezetője: Veiszer Alinda

Az esemény szervezői számára nagyon fontosak a jövő kultúra iránt fogékony szakemberei, ezért a vállalati és művészeti menedzserek és magánemberek mellett a felsőoktatásban részt vevő hallgatókat is várják.

A program itt olvasható: www.artisbusinessconference.hu 


 

Nincsenek megjegyzések: