2020. május 28., csütörtök

Napidal Sziámival




Elindítottam ezt a csatornát, ahol egy éven át bárki lehet a társszerzőm, akiben dallam és/vagy harmónia ébred a szöveghez és a dalötlethez. Iratkozz fel! Zeneovistól Leonard Bernsteinig mindenkit várok izgatott szeretettel. 🤗



Április 24-étől, azaz péntektől minden nap egy új dalötlettel fogok jelentkezni, ez lesz a játékunk egy éven keresztül. Iratkozz fel, kövessük együtt a dalok sorsát!

A címe: NAPIDAL SZIÁMIVAL 365+1. Azért +1, mert szökőévben vagyunk.

Dalötletek lesznek, hiszen nem kész dalokat fogok feltölteni, de nem is megzenésítendő verseket, hanem dalszerkezeteket, tempóval, a verzék és refrének elhelyezkedésével, frazeálással, esetleg beszédszerű énekdallammal – ahogy egy dalt elképzelek.

Nem csak zeneszerzőket várok, hanem mindenkit, akinek véleménye van erről, hozzá szeretne szólni, vagy kíváncsi arra, hogy jön létre egy dal, milyen szövegek, gondolatok születnek meg bennem napról napra.

Kattints a videó alatti FELIRATKOZÁS gombra, hogy ne maradj le semmiről!


Egy éven keresztül minden nap megosztok veletek egy dalötletet. Legyen ez a mi közös játékunk, nézzük meg, miből és hogyan születik meg egy dal, és: LEGYÉL A SZERZŐTÁRSAM! Írd meg, mit gondolsz erről; küldd el, ha van zenei ötleted, felvételed, vagy egyszerűen csak véleményed. Köszönöm!

A VARÁZSLÓ
(tempó: 109 bpm)

Megszülettem a Földre félig
de félig meg fennmaradtam
költőileg lakozok itt csak
csapongva, száz alakban

Csak játszom a gondolattal
mint kismacskával a gombolyag
innen és fentről egyszerre nézlek, ami
itt marasztal, az már csak te vagy

A varázsló nincs sehol
aggódni sosem szokott
úgy vagyok, ahogy lenni kell
szevasztok, csajok, csillagok!

Szerintem én ezt nem érdemeltem
elviselhető, könnyű a lét
talán egy előző életemnek
hoztam magammal a jobbik felét

Az is lehet, hogy annyira rossz volt
levezekeltem előre ott
mostanra már csak a csodák maradtak
hálás varázsló vagyok

A varázsló nincs sehol
aggódni sosem szokott
úgy vagyok, ahogy lenni kell
szevasztok, csajok, csillagok!
A varázsló nincs sehol
aggódni sosem szokott
úgy vagyok, ahogy lenni kell
szevasztok, csajok, csillagok!

Most itt lehetek, játék a sorsom
varázslatok, hókuszpókuszok
teremtgetek és eltűntetek
és eltűnhetek, ha mást nem tudok

A varázsló nincs sehol
aggódni sosem szokott
úgy vagyok, ahogy lenni kell
szevasztok, csajok, csillagok!
A varázsló nincs sehol
aggódni sosem szokott
úgy vagyok, ahogy lenni kell
szevasztok, csajok, csillagok!
A varázsló nincs sehol
aggódni sosem szokott
úgy vagyok, ahogy lenni kell
szevasztok, csajok, csillagok!
szevasztok, csillagok!



Nincsenek megjegyzések: