2017. február 25., szombat

Nyílt levél Öreg barátomnak Miskolcra.


In memorian Füredi Jenő

Miután tegnap kezembe akadt Jenci tetőteres virágos fotója, csak néztem és sírtam, hogy már kilenc év is eltelt közben. De mintha nem is lett volna ez a kilenc év ,olyan közelinek tűnt az elköltözés órája. Búslakodtam itt egy kerek nap aztán beállított ma a reggeli órákban Vlagyimir. Pont ma, február 24-én. És elkezdte. Mindent tudott...., hogy volt ott az erdőben Rimbaud,meg a Zsoltárok 23.
És csak nyomta a a Jencivel megélt sztorikat és az anekdotákat enyhe reggeli kocsmaszag áradatban. Bár még törölgettem néha a könnyeket, de már nevetésbe fordult minden hangulat. Így bandukoltam fel a hegyre.
Mikor az erdőbe beléptem, mindjárt egy mókus mutatta meg magát. Ágról- ágra ugrálva kísérte utamat egy darabig, aztán lelépet. Ekkor elkezdtek hangicsálni a madarak. Egy gyönyörűség volt , na!.
Így bandukoltam Jenci Könyvéhez.


Messziről láttam, hogy ott ólálkodik valaki...ahogy közeledtem ez a figura folyton forgolódva csak a hátát mutatta, mintha nem akart volna tudomást venni arról, hogy én is arra felé tartok. Valamit tartott a kezében amire írogatott. Mivel nekem a Jenci Könyve volt a célpontom ,hát odamentem és megkérdeztem tőle : mit csinál itt jó ember? Keresztrejtvényt fejtek mondta és tovább írogatott a kockákba....itt szoktam keresztrejtvény fejteni.
Mondja mikor szakadt be ez a büszke híd a patak kacaja felett? azt válaszoltam neki, hogy kettőezer nyolc február 24-én...
Hát Öregem annyira abszurd volt ez a rejtvényfejtős jelenet, hogy azt gondoltam, ezt a Jenci rendezte le egy másik dimenzióból, hogy jobb legyen a napunk.

Csókollak. Anna 

Nincsenek megjegyzések: