2021. március 18., csütörtök

Nem kell / No Have To (Barnóczky Ákos "Nem kell" című filjének zenéje / Movie soundtrack)

 

Sarnabör: Én és Mark Twain, haha! Barnóczky Ákos Mark Twain idézetre készítette a filmet: "Ha igazat mondasz, nem kell megjegyezned." Operatőrként és vágóként vettem részt a munkában és láttam, hogy a filmhez készült zenék nem igazán passzolnak a rendező igényéhez. Kezdtünk kifogyni az időből, ezért titokban felvettem az én elképzelésemet, ami azonnal találkozott a rendezőével (nem csoda, hiszen hallottam és ezek szerint megértettem, hogy mit szeretne). Annyira belelkesült, hogy a zene hatására kicsit "vagányabbra" vettük a vágást és kicsit tarantinossá vált a végeredmény, a végén lövéssel, vérpatakokkal. Független filmes látvány, alternatív zene, mikor megyünk a Sundance Fesztiválra? :) :)

Nincsenek megjegyzések: