2016. november 1., kedd

Lola Budapesten

Spinoza Színház
2016. november 5-én (szombaton) 19 óra (következő előadás: november 16. szerda, 19 óra)  

Egy túlélő dalai„Észrevétlen elfogyott körülöttem a levegő, ki kellett szaladnom a nagyvilágba. De tudtam, egyszer visszatérek!
Minél messzebbre kerültem a szülőhazámtól, egyre közelebb kerültem önmagamhoz.
Most itt vagyok újra Budapesten.”  Lola

Szereplők
Czuczor Lola: Kádek Heni                                        
Max, alias Kemény Miklós,
Lola partnere: Széll Attila   
Dramaturg: Szász Hanna                                        
Zongorán kísér: Bóna Ilona                                     
Írta - rendezte: Vörös Róbert  

jegyek: hétfő - péntek 14-18 óráig, vagy az előadások napján az előadás végéig, továbbá hétvégén és az előadások előtt egy órával
                       jegy, neten:  http://www.spinozahaz.hu/szinhaz.php?pid=590&show=reszletes     T: +36 1 413 7488      

Nincsenek megjegyzések: